Alla inlägg den 20 september 2009

Av Tess - 20 september 2009 20:29

Ja den här helgen gick i rasande fart i vanlig ordning. Har precis slagit ner rumpan i soffan. Helgen har bestått av SINGSTAR tills rösten tagit slut (fredagskväll med en vännina från jobbet), 2 joggingpass, ett gympass, mat, vin och choklad, nötter och mögelostar. Har tvättat och vaxat till bilen vilket var ett pass i sig, tvättat kläder och gjort massa hushållsmåsten. USCH söndagar efter lunch är egentligen ren förberedelse inför kommande veckan för att få logistiken och vardagen att fungera. Har hunnit med och  suttit i grannens bar, Japp han har byggt en ursnygg bar i sitt hus och vi testade den en stund i går. Min make försvann från trädgården i går och gräsklipparen. Det blev tyst tills telefonen ringde. Jag svarade och i andra änden sva min man, Hej älskling jag sitter in en bar, VA??? sa jag. Ja hos grannen. kom hit. Sagt och gjort så stövlade jag dit. Dart och ekbar i anslutning till vardgsrummet och bastun. Maken blev imponerad och ville oxå göra så men det får bli när barnen flugit ut. Deras har det och de har alla rum över och då kan man göra en bar eller göra vad man vill. Har även försökt njuta lite av solen. Känns skönt att få sol ljus. Man behöver tanka på för att fortsätta. I morgon är det vanligt harvande med ett givet försök att göra dagen utan choklad. Får se hur jag lyckats när jag lägger mig ner i soffan sent i morgon kväll. Tar fart mot måndagen och den här veckan. Hur ska det gå. Ska passa på att knarka lite mer choklad innan kvällen är slut. I morgon är det över och då ska avgifta mig igen. Ciao från Chokladviken


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards