Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

DatorTystnad

Av Tess - 31 maj 2010 21:13

Helgen har varit ganska tuff på många sätt. Har medvetet inte varit ute på internet för att ladda om batterierna. Slut i rutan är förnamnet och alla tider att hålla och passa och köra hit och dit är ganska många. Men det är väl så här i maj, som vanligt. Min man har inte heller koll riktig för han har så mycket på jobb att han inte riktigt vet vad som händer med barnen. Nåväl nu blickar jag frammåt och tar nya tag denna vecka. Varje kväll denna vecka händer det grejer. I dag var det rep med mitt dansgäng, i morgon ska vi få hop det med patrics jobb samtidigt som det är sista gårdsfesten med medalj på dagis och parallelt teater på dagis och precis då ska patrics jobb ha rep i något vilket han fick reda på idag. Onsdag är en förhållandevis lugn dag med fotboll för Elviras del. Torsdag ska jag cykla 3 eller 4.5 mil, Hur fan dum är jag och anmäler mig till något dyligt??? Hatar ju att cykla. Barnen är hos vänninan Å och får mat och bolli medans jag kämpar. På fredag ska jag representera på mitt nya och bli presenterad som efterträdare samtidigt som jag ska jobba på mitt jobb och sen på kvällen kommer lillebror och hälsar på. Har inte träffat honom på tu man hand på flera år. Han kommer med sin blivande fru. På lördag ska vi till furuvik med kören..hahaha..Sen på söndag är jag ett slakt eller liknande, gråter väl en skvätt och sen är det ny vecka och måndag. Det blir en intressant vecka detta. Sen lugnar sig livet väsentligt nästa vecka.  Nu ska jag dröna och slappa innan John blund kommer.

 
 
ulla

ulla" title="http://bloggplatsen.se]ulla[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]ulla[/url]

1 juni 2010 10:19

Var rädd om dig! Puss Kram

http://singoalla bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess - 8 september 2010 20:28

Om bara två dagar har jag gjort en hel månad på det nya jobbet. Reflexion, ja att det är otroligt kul och annorlunda, hög intensitet och man kommer verkligen nära dem man jobbar med. Jättekul på alla sätt och vis även när det blir lite knöligt med at...

Av Tess - 5 september 2010 19:39

Intensivt veckoslut kantat av förkylning. I fredags var vi på bäverjakt ute i buschen, fan vet var vi var någonstans. Jodå jag vet på ett ungefär men vet inte hur jag ska förklara det mer än att vi var vid en sjö i buschen nära Torsåker. Jag och alla...

Av Tess - 1 september 2010 18:08

Hejsan hoppsan efter påtryckning på min blogg om min vardag så ska jag göra ett nytt ryck med skrivanden. I ärlighetens namn har jag haft så mycket på mitt nya jobb och då menar jag intryck, intensivitet så jag har varit så slut i huvudet så jag har ...

Av Tess - 16 augusti 2010 20:28


   Vaknade när klockan ringde i morse 05.50 och var döende trött. Har sovit som en kratta och nästan inget. Tankarna och pirret for i magen inför dagens jobbstart. Kyligt i huset då temperaturen ute gått ner avsevärt. Satte mig i soffan och tittade...

Av Tess - 15 augusti 2010 08:39

Verkligheten kommer i kapp en hur man än beteer sig. Kom på att jag var sugen på att blogga i dag, har ju pausat en tid pga orkeslöshet. Nu är frågan om jag har några läsare, kanske, kanske inte men jag skriver mest för mig själv. 1.5 månads tystnad ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards