Alla inlägg den 25 september 2008

Av Tess - 25 september 2008 20:40

Ja i dag dök det upp nya löss men inte på mina barn. Tack gode gud för det. Nejdå det dök upp på ett av de barn som leker med mina, hade tydligen en hel del ägg och löss...inte kostigt att ett moderskepp fanns i Elviras hår häromdan. Denna tjej var lixom glad över att hon nu var en i gänget när hennes mamma också hittat löss i hennes hår..haha. barn kan då göra saker positiva...välkommen in i lusfiornas gäng...


Vad händer för oss...ja min make ser jag inte röken av direkt denna helg med start i går. Spelningar, spelningar och rep...så vi ska dejta nästa helg. Klart vi har en stund i morgon kväll/natt så vi får köra något quality då. Det trista är att man ALLTID är jävla slut på Fredagar...och deckar tidigt. Undrar vad jag och tjejerna ska hitta på....vet inte vi tar dan som den kommer. I morgon ska vi äta kvällsmat hos vänninan Å och hennes familj. Det är väl enda planen och vi startar väl helgen så....Nu ska jag frossa lite och glo på Hiro i Heroes...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards